Fototävling

Under 2016 kommer Råådalens Bk att anordna en fototävling för medlemmarna. Målet med denna tävling är att kunna presentera en almanacka med bilder till 2017.
12 bilder skall plockas fram för att kunna skapa en almanacka för 2017. En vinnare dras varje månad.
Varje månad kommer att ha sitt eget tema och vinnarbilden presenteras på Råådalens Facebooksida nästkommande månad, undantaget december månads bild som presenteras först när kalendern kommer ut.
Alla 12 vinnarbilder kommer att få varsin kalender. För övriga medlemmar kommer det finnas möjlighet att beställa kalendern.
För januari kommer temat att vara ”Vinterlek” och bilderna skickas senast den 31 januari till sara.bjorck1@gmail.com
Genom att skicka in din bild godkänner du att vi använder den till kalender samt hemsida och facebook-sida. Du måste själv äga rättigheterna till bilden du skickar in. Tänk på att bilden måste vara tagen i bra upplösning för att vi ska kunna använda den.

Lycka till!