Barnkurs Allmänlydnad (2/9-7/10) – Full

Allmänlydnad för Barn med hund

Är du Lillmatte eller Lillhusse och vill lära dig bygga en relation med din hund hjälper Råådalens Brukshundsklubb dig under ledning av instruktör Charlotte Jostvik.

Under 6 tillfällen kommer ditt barn att få lära sig allmänlydnad, trix och trams samt hur man kan använda sig utav ”target” i naturen. Att träna hund skall vara roligt. Vi bygger en relation som består av tillit, samarbete och bestämmande

Under kurstillfällena är det ett och samma barn per hund som arbetar tillsammans.

Inga föräldrar får närvara under tillfällena så det är av vikt att du och ditt barn är införstådda med det.

Från 10 års ålder.

Max antal deltagare: 6 barn

Tid: kl. 18.00-19.00

Datum: 2/9, 9/9, 16/9, 23/9, 30/9, 7/10