Corona-utmaning

I dessa pandemi-tider är ingenting som det brukar! Inga kurser, inga tävlingar…..ja, vad gör man då? Givetvis tränar man hund ändå! För att ge er en liten boost att träna in onödiga trick, kommer här en utmaning från Råådalens BK!

Varmt välkomna till Råådalens Corona-challenge!

Vem får delta?
Alla medlemmar i Råådalens BK, både ordinarie medlemmar och delmedlemmar.

Hur går det till?
Råådalens BK tillhandahåller en ny utmaning varannan vecka, måndagar kl. 08.00. Utmaningen kommer att vara hundrelaterade trick, som du kan utföra hemma, på promenaden eller var du än befinner dig. Viss rekvisita kan komma att krävas. Beskrivning av varje utmaning finns i varje utmanings inlägg, utöver detta finns givetvis utrymme för finurlighet och extra finesser. Utmaningarna kommer att presenteras som separata inlägg i Råådalens medlemsgrupp på Facebook. Vi har totalt 7 st utmaningar, där den sista utmaningen presenteras i början av april.

Hur redovisas utmaningen?
Utmaningen redovisas i Råådalens medlemsgrupp, i kommentarerna till det inlägg som utmaningen presenterades i, genom att en filmsnutt på bidraget laddas upp tillsammans med medlemsnummer. Varje deltagare ansvarar själv för att bidraget laddas upp i tid. Bidrag som läggs upp på annat sätt kommer att raderas. Bidrag som laddas upp efter utmaningens sista datum kommer inte att räknas med, likaså bidrag från deltagare som inte är hel/delmedlem i Råådalens BK. Endast ett bidrag per deltagare och utmaning får redovisas. Som deltagare räknas ett ekipage (förare+hund), har du mer än en hund får du givetvis redovisa ett bidrag per hund.

Priser?
Efter att alla utmaningar slutförts kommer X antal priser att lottas ut bland de inskickade bidragen. Ju fler utmaningar du deltar i, desto större chans att vinna. De vinnande deltagarna kommer att redovisas på vår Facebooksida.

Antar ni utmaningen?
Plocka då fram godisburken och klickern!
Första utmaningen presenteras i medlemsgruppen måndagen den 11 januari kl. 08.00! Nu kör vi!