Träningsgrupper hösten -18

Nu är hösten här och träningsgrupperna har dragit igång från och med 21:a augusti. Alla är välkomna oavsett tidigare erfarenhet, grupperna innehåller alltifrån nybörjare till SM-deltagare. Träningsgrupperna är inte instruktörsledda men vi hjälps åt att ge varandra feedback och annan hjälp.

Lydnadsgruppen träffas på tisdagar mellan 18.30-19.30.

Rallylydnadsgruppen träffas på onsdagar mellan 18-20.

Tävlingslydnadsgruppen träffas på torsdagar mellan 18-19.30

Det har även uttryckts intresse för en träningsgrupp i agility som fortfarande ligger på planeringsstadiet.

Pris för respektive träningsgrupp är 300 kronor (+ ev medlemsavgift) och sätts in på konto 679-0984 (Swedbank), märk din anmälan med namnet på träningsgruppen och ditt namn. Passa på att utnyttja dina medlemspoäng för rabatterat (eller kanske tom gratis) pris!

Det finns även en träningsgrupp i Nose work, som inte använder klubbens lokaler och därmed är gratis att medverka i. I gengäld vill vi att man:

1) arrangerar minst två träffar under sommaren och hösten

2) hjälper till på minst en träningstävling

3) medverkar på minst tre träffar under sommaren och hösten

Om det låter intressant kan man kontakta Anna på anna(snabel-a)annamation.se för vidare information om våra träningstillfällen.