Sund med hund

SBK:s löparskola är till för alla, medlemmar som icke medlemmar. Tillsammans tränar du med din hund i din egen takt och på vilken plats du vill.

När du har tränat upp till en viss nivå som 1 km, 2 km 5 km 7,5 km eller milen tar du kontakt med mig Charlotte Jostvik på Råådalens Brukshundsklubb och visar upp dina och hundens färdigheter för att få köpa den åtråvärda scarfen som bara de som uppnått löparskolans mål har möjlighet att köpa.

Den 31 maj antar jag utmaningen om 7,5 km och följer projektet ”Upp och Hoppa  – Sund med Hund”. Vill du anta utmaningen på en sträcka som passar dig hjälps vi åt att tillsammans nå vår målsättning med Råådalens Brukshundsklubb. Tveka inte att anmäla dig till mig på mail;  lotta@massimorose.se.

I samband med anmälan erhåller du mer information om löparskolan.

Upp och hoppa och bli sund med din hund tillsammans med oss på Råådalens Brukshundklubb.