Nybörjarkurs Agility (12/4 – 17/5)

Kursen fulltecknad

Varmt välkommen på kurs!
Tillsammans kommer vi att på ett positivt och roligt sätt att lära oss mer om agility. För mig är det viktigt att ha roligt tillsammans med min hund, därför sker all träning med ett högt säkerhetstänk, positiv attityd och massor med belöning. Målbilden efter kursen är att både hund och förare ska ha en god grundkunskap i hur alla hinder ska utföras, för att själva kunna träna vidare till dess att Fortsättningskursen startar.

Instruktör:
Sara Björck
Tid:
Måndag, 18.00 – 20.00
Datum:
12/4, 19/4, 26/4, 3/5, 10/5 och 17/5
Plats:
Råådalens BK
Pris:
1200 kr + ev medlemsavgift
Antal deltagare:
Max 6 st
Innehåll:
Hinderinlärning
Förkunskapskrav:
Hunden måste vara minst 12 månader gammal vid kursstart och bör kunna arbeta lös tillsammans med andra hundar.

Medlemskap i Råådalens Brukshundklubb krävs.

Eftersom situationen ser ut som den gör i världen just nu, kommer särskilda restriktioner att gälla. Mer information om detta kommer tillsammans med bekräftelsen.

Platserna på kursen är begränsade, detta för att vi ska hinna med att ge alla den uppmärksamhet de förtjänar.

Anmälan sker via mail och jag vill i den gärna få en liten presentation av just er. Vilka ni är, hundens ålder, vad ni har gjort tidigare och vad ni vill ha ut av den här kursen är bland annat det vi vill veta.

Kursavgift och ev. medlemsavgift skall vara betald innan kursen startar. Betalinfo kommer tillsammans med bekräftelsen.

Skicka din anmälan till sara.bjorck1@gmail.com senast den 1 april. Anmälan kommer att bekräftas via mail och är bindande så fort detta skett.

Välkommen!