Diplomerande kurs i Sund med Hund (12/4 – 31/5)

Upp och hoppa och gå en kurs med mig där ni höjer pulsen, stärker konditionen och ökar ert välmående. Jag erbjuder två alternativ där ni antingen väljer att arbeta självständigt tillsammans med er hund i rådande tider eller deltar i grupp om max 7 personer. Efter avslutad kurs erbjuds diplomering.

Hur går det till:
Ni väljer en nivå som ni ska jogga tillsammans med er hund;

grön 2 km, blå 5 km, röd 7,5 km eller svart 10 km.

Till varje nivå finns övningar som får igång nacke, hals, bröst, armar, bog, framben, core, rygg, länd, ben, rörlighet och snabbhet. Upplägget är på 8 veckor och består av cirkelträning och löparskola med mätning och viktkontroll. Tillsammans uppnår vi våra mål oavsett förutsättningar och blir sunda med hund.

Vid anmälan måste du ange vilken nivå som du önskar och om du vill delta i grupp eller arbeta självständigt. All information som berör fiskvårdsupplägget tilldelas er vid anmälan.

Tider:
Måndagar 12/4, 19/4, 26/4, 3/5, 10/5, 17/5, 24/5, 31/5
Klockan 19.00 – 21.00
Friskvårdsinstruktör:
Charlotte Jostvik, lotta@massimorose.se
Anmälan:
Sker via mail till Charlotte Jostvik lotta@massimorose.se
Kursavgift:
1600 kr för deltagande i grupp.
800 kr för självständigt arbete.
Betalinformation kommer tillsammans med bekräftelsen utifrån ditt val. Diplomering ingår.
Medlemskap:
Du måste vara medlem i Råådalens BK. Mer info om medlemskap hittar du under ”Bli medlem” på hemsidan (www.raadalensbk.se )
Plats:
För grupp; samling på Råådalens Brukshundklubbs parkering.
Deltagare:
Självständigt arbete: obegränsat antal.
Grupp: max 7 ekipage.