Nybörjarkurs Agility (6/9 – 11/10) – FULLTECKNAD

Varmt välkommen på kurs
Tillsammans kommer vi att på ett positivt och roligt sätt att lära oss mer om agility. För mig är det viktigt att ha roligt tillsammans med min hund, därför sker all träning med ett högt säkerhetstänk, positiv attityd och massor med belöning. Målbilden efter kursen är att både hund och förare ska ha en god grundkunskap i hur alla hinder ska utföras, för att själva kunna träna vidare till dess att Fortsättningskursen startar.

Instruktör:
Frida Pettersson
Tid:
Datum:
6/9, 13/9, 20/9, 27/9, 4/10 och 11/10.
Plats:
Råådalens BK
Pris:
1200 kr + ev medlemsavgift
Antal deltagare:
Max 6 st
Innehåll:
Hinderinlärning
Förkunskapskrav:
Hunden måste vara minst 12 månader gammal vid kursstart och bör kunna arbeta lös tillsammans med andra hundar.

Vi kommer att arbeta med ett tävlingsinriktat tänk. Detta för att man på sikt ska kunna tävla om man vill det.

Platserna på kursen är begränsade, detta för att jag ska hinna med att ge alla den uppmärksamhet de förtjänar.
Anmälan:
Anmälan sker via mail och jag vill i det gärna få en liten presentation av just er. Vilka ni är, hundens ålder, vad ni har gjort tidigare och vad ni vill ha ut av den här kursen.

Jag behöver också information (*obligatorisk) så som Förarens namn*, hundens namn*, hundens ras/raser*, adress*, telefon nr*, mail* och person nr.

Anmälan via mail: frida.agility@outlook.com senast den 27/8.
Anmälan kommer att bekräftas via mail och är bindande så fort detta skett.
Kursavgift och ev. medlemsavgift:
Skall vara betald innan kursen startar. Betalinfo kommer tillsammans med bekräftelsen.
Medlemskap i Råådalens Brukshundklubb krävs.
Medlemsskap tecknas via Svenska Brukshundsklubbens hemsida: “Bli medlem”. Vill du veta mer om medlemsskap hittar du detta på vår hemsida Råådalens BK.