Barn med hund, halvdagsläger (25/7) fulltecknad

När: 25 juli kl 9.00 – 13.00
Var: Råådalens Brukshundklubb
Antal deltagare: max 5
Sista anmälan: (18 juli 2022)
Kostnad: 500 kr för Råådalens medlemmar, 600 kr för icke medlemmar.
Anmälan: Länk till anmälan

Innehåll:
Lägret vänder sig till dig som gillar att träna hund och är mellan 8 – 13 år, hunden måste vara minst 1 år. Vi kommer bl a att träna på olika trix, testa på  agility och göra mycket annat roligt tillsammans med våra hundar.

Som medlem i Råådalens BK har du förtur till dessa platser. Tänk på att din anmälan är bindande så fort du betalat in avgiften. Återbetalning sker för skada eller sjukdom endast efter uppvisande av intyg från veterinär/fysioterapeut eller läkare.

Önskar man som förälder stanna kvar på kursen så ber vi er att hålla till i klubbstugan så att barnen får jobba på egen hand.

Din anmälan kommer att bekräftas via e-post. Där kommer du att erhålla betalningsinformation. Din plats är bekräftad först när avgiften kommit Råådalen tillhanda.

Varmt välkommen!