Coachgrupp (forts/blåbär) agility (16/8 – 4/10) Fulltecknad

Varmt välkommen på kurs

Tillsammans kommer vi att på ett positivt och roligt sätt att lära oss mer om agility. För mig är det viktigt att ha roligt tillsammans med min hund, därför sker all träning med ett högt säkerhetstänk, positiv attityd och massor med belöning.

Instruktör: Sara Björck
Dag och datum: Tisdag 16/8, 23/8, 30/8, 6/9,13/9, 20/9, 27/9 och 4/10.
Tid: 18.30-20.30
Plats: Råådalens BK
Pris: 1600 kr (medlemskap i Råådalens BK krävs)
Antal deltagare: 6 st
Sista anmälningsdatum:  19 juli
Sista betaldatum: 26 juli (kursavgift och ev. medlemsavgift)
Anmälan: Länk till anmälningsformulär
Bli medlem: Länk till SBK Bli medlem

Innehåll:
I denna kurs kommer vi under 8 tillfällen att bygga på våra kunskaper inom agility. Vi kommer att utgå från en kombination med flera olika alternativ för att vi ska kunna ta emot ekipage på olika nivåer, men nivån på kursen är Fortsättning/Blåbär. Då vi utgår från varje ekipages nivå, kommer varje ekipage få en egen del att fokusera på. Där jobbar vi antingen med delar av kombinationen eller hela.

Förkunskapskrav:
Kursen riktar sig till dig som har gått minst en nybörjarkurs. Hunden ska kunna alla hinder, beteendet på kontaktfälten och slalom ska vara påbörjat men behöver inte vara färdigt.

Observera:
Platserna på kursen är begränsade, detta för att vi ska hinna med att ge alla den uppmärksamhet de förtjänar. Din anmälan är bindande så fort bekräftelsen skickats ut. Betalinfo kommer tillsammans med bekräftelsen.

Varmt välkommen!