Coachgrupp (klass 1-2) agility (10/8 – 19/10) Fulltecknad

Varmt välkommen på kurs

Tillsammans kommer vi att på ett positivt och roligt sätt att lära oss mer om agility. För mig är det viktigt att ha roligt tillsammans med min hund, därför sker all träning med ett högt säkerhetstänk, positiv attityd och massor med belöning.

Instruktör: Sara Björck
Dag och datum: Onsdag 10/8, 24/8, 7/9, 21/9, 5/10 och 19/10.
Tid: 18.30-20.30
Plats: Råådalens BK
Pris: 1200 kr (medlemskap i Råådalens BK krävs)
Antal deltagare: 6 st
Sista anmälningsdatum:  20 juli
Sista betaldatum: 27 juli (kursavgift och ev. medlemsavgift)
Anmälan: Länk till anmälningsformulär
Bli medlem: Länk till SBK Bli medlem

Innehåll:
I denna kurs kommer vi under 6 tillfällen att bygga på våra kunskaper inom agility. Vi kommer att utgå från en bana med flera olika alternativ för att vi ska kunna ta emot ekipage på olika nivåer, men nivån på kursen är klass 1 – 2. Då vi utgår från varje ekipages nivå, kommer varje ekipage få en egen del att fokusera på. Där jobbar vi antingen med delar av banan eller hela.

Förkunskapskrav:
Kursen riktar sig först och främst till er som redan är ute och tävlar, eller är på väg ut att börja tävla och kör hela banor. Hunden måste kunna samtliga hinder, vi kommer inte att fokusera på hinderinlärning på denna kurs.

Observera:
Platserna på kursen är begränsade, detta för att vi ska hinna med att ge alla den uppmärksamhet de förtjänar. Din anmälan är bindande så fort bekräftelsen skickats ut. Betalinfo kommer tillsammans med bekräftelsen.

Varmt välkommen!