Pre-agility (8/8 – 12/9) fulltecknad

Varmt välkommen på kurs!

Tillsammans kommer vi att på ett positivt och roligt sätt att lära oss mer om agility. För mig är det viktigt att ha roligt tillsammans med min hund, därför sker all träning med ett högt säkerhetstänk, positiv attityd och massor med belöning.

Instruktör: Frida Pettersson
Dag och datum: Måndag 8/8, 15/8, 22/8, 29/8, 5/9 och 12/9.
Tid: 18.30-20.30
Plats: Råådalens Brukshundklubb
Pris: 1200 kr (medlemskap i Råådalens BK krävs)
Antal deltagare: 6 st
Sista anmälan:  25 juli
Sista betaldatum: 25 juli (kursavgift och ev. medlemsavgift)
Anmälan: Länk till anmälan
Bli medlem: Länk till SBK Bli medlem

Innehåll:
I denna kurs kommer vi under 6 tillfällen att ge förberedande kunskap inom agilityn. Vi kommer att fokusera på belöningsträning, kroppskontroll, motivation och att ha roligt tillsammans med sin hund. Kursen lämpar sig från 12 veckors ålder men även för en äldre hund som inte har några tidigare agilitykunskaper. Även barn som förare är välkomna.

Förkunskapskrav:
Inga förkunskaper krävs.

Observera:
Platserna på kursen är begränsade, detta för att vi ska hinna med att ge alla den uppmärksamhet de förtjänar. Din anmälan är bindande så fort bekräftelsen skickats ut.

Kursavgift och ev. medlemsavgift skall vara betald senast den 25 juli. Den som deltar måste vara medlem, detta gäller även om det är barn som går kursen. Betalinfo kommer tillsammans med bekräftelsen.