Råådalens kalender 2017

Då var tävlingen avslutad och vi har korat 12 st vinnare. De vinnande bilderna kommer tillsammans att utgöra Råådalens kalender för 2017. Innan kalendern går i tryck kommer alla vinnare att kontrolleras så de är medlemmar i klubben. Vi tackar för alla fina bidrag som kommit in. November månads vinnare finns i albumet här på Facebook, decembers vinnare kommer att publiceras i samband med att kalendern finns att hämta.

För er som inte haft turen att vinna en kalender kommer det finnas möjlighet att köpa den. Priset är 230:-/kalender och din beställning är bindande (OBS förskottsbetalning). Det går bra att använda poäng till detta.

Fram till och med den 16 december kommer vi att ta emot beställningar (Kalendern kommer finnas på klubben för avhämtning i början av januari). Alla beställningar bekräftas med mail innehållande betalningsinformation. Skicka din beställning till Sara.bjorck1@gmail.com

/Styrelsen