Profilkläder

Nu kommer det lanseras profilkläder med Råådalens logga! Det som vi tagit fram till en början är t-shirt, hoodie med dragkedja och keps. Vi har en provkollektion med dam t-shirt, unisex t-shirt, barn-tshirts samt hoodie med dragkedja i storlekarna S-XL hängandes på klubben om man vill prova. Vi kommer ha stugan öppen på tisdagar och lördagar under kurstillfällen.

Priser: T-shirt 150kr/ styck. Svart med vitt tryck. Tryck på rygg och bröst.
Dam: S-XXL
Unisex: S-4XL
Barn: 104/110, 110/116, 116/134, 140/152, 164/174

Hoodie med dragkedja 375kr/ styck. Svart med vitt tryck. Tryck på rygg och bröst. Finns i storlek XS-XXL.

Broderad keps, 150kr/ styck. Svart med vit brodyr.

Mössa, svart med vitt tryck: 150kr/ styck

Pannband, svart med vitt tryck: 150kr/ styck

Kläderna levereras till klubben där ni kommer kunna hämta upp dem. Beställning görs via e-mail till camillalindstroem72@hotmail.com
(jag skickar bekräftelse, så får ni ingen så testa igen), och vi trycker upp dem löpande.

Vi kollar även på att kunna trycka på egna kläder, t.ex träningsvästar.

Priser på det återkommer vi med längre fram så håll utskick. Har ni några frågor så hör av er! 🙂