OBSERVERA!
Alla medlemskap betalas via SBK’s medlemssida

Bli medlem!

För att delta i kurser och träningsgrupper hos oss (eller använda vår appellplan och hinderpark) måste du bli medlem.

Hur?

Vill du bli ordinarie medlem, vare sig du är helt ny eller redan medlem i en annan brukshundklubb/rasklubb inom SBK, familjemedlem, tecknar du ditt medlemskap via denna länk: SBK Bli medlem.

Varför?

Att bli medlem i vår brukshundklubb kommer med en mängd fördelar. Du får bland annat:

• tillgång till vår stora appellplan året om
  • låna träningsutrustning
  • tillgång till vår hinderpark
  • möjlighet att gå våra kurser
  • delta gratis (i enstaka fall mot en symbolisk summa) i våra träningsgrupper
  • delta på temakvällar och föreläsningar
  • kontakt med kunniga instruktörer
  • möjlighet att tävla
  • en olycksfallsförsäkring inom ramen för organiserad verksamhet
  • möjlighet att utbilda dig vidare inom SBK (till exempel till instruktör eller tävlingsledare)
  • rabatter på vissa djuraffärer i stan
  • tidningen Brukshunden 6 gånger om året
  • specialrabatter via SBK
  • och inte minst  –  många nya vänner!

Medlemskapen

Ordinarie medlem: För dig som inte är medlem i någon brukshundklubb/SBK-rasklubb sedan tidigare. Avgiften delas upp i en förbundsavgift till SBK (f.n 400:-) och en lokalavgift till klubben (f.n 250:-).

Utökat medlemskap: Om du redan är medlem i en annan brukshundklubb/SBK-rasklubb betalar du bara den lokala avgiften.

Familjemedlem: Om någon i din familj (skriven på samma adress) redan är ordinarie medlem, kan du bli familjemedlem och betalar bara den lokala avgiften.

Hundungdom: För dig mellan 6-25 år. Anmäl dig här och välj Råådalens BK som din verksamhetsklubb.

Alla medlemskapen är fullgoda och ger samma rättigheter.

Medlemsavgifter 2024

Ordinarie medlemskap650:-/år
Utökat medlemskap250:-/år
Familjemedlem250:-/år
Hundungdom320:-/år

Medlemsförmåner

Anjinsans Hund & Katt
10% rabatt (gäller ej på foder)

Djursjukhuset Evidensia Helsingborg
10% rabatt på vaccinationer
20% rabatt på allt i shoppen
OBS! Rabatten kan inte kombineras med andra erbjudanden eller kampanjer som finns i shoppen.

Lista över SBKs medlemsförmåner