Årets klubbmedlem

Finns det någon klubbmedlem som du tycker ska hyllas lite extra för sina insatser? Rösta då fram årets klubbmedlem! På årsmötet presenteras den medlem som blivit framröstad av andra medlemmar för sitt engagemang, god kamratskap, träningsflit eller något annat som man tycker ska uppmuntras. Maila din röst och gärna en motivering till annika.hedman.63@gmail.com senast den 14 februari. (Årets klubbmedlem måste vara medlem i Råådalens BK samt får ej bli utvald 2 år i rad)

Styrelsen kommer även att utnämna ett hederspris på årsmötet till någon som man tycker har gjort en fin insats för klubben. Man vill uppmuntra och visa tacksamhet mot de som hjälper klubben på olika vis. Denna person måste inte tvunget vara medlem i klubben då vi även har icke-medlemmar som hjälper till men som kanske inte alltid syns bland andra medlemmar.

Hoppas att vi ses på årsmötet! / Styrelsen