Nybörjarkurs agility

Nybörjarkurs i agility

Kursinnehåll: Hinderinlärning

Kursen passar både dig som senare vill tävla eller bara vill aktivera din hund på ett roligt sätt, vi kommer dock att ha ett tävlingsinriktat tänk från början.

Kursen är på 8 tillfällen och kommer att innehålla både teori och praktik. Vi kommer att ha stort fokus på säkerhet och hälsa.

För att få deltaga på kursen krävs medlemskap i Råådalens BK samt att hunden ska vara 12 månader vid kursstarten. Den bör även kunna hanteras lös bland andra hundar.

När: Tisdagar 19.00-21.00 (sluttiden kan variera något)

Kursdatum: 18/4, 25/4, 2/5, 9/5, 16/5, 23/5, 30/5, 13/6

Plats: Råådalens BK

Deltagare: Max 15 st

Kostnad: 800:- + medlemsavgift i Råådalens Bk

Instruktör: Sara Björck och Emelie Nilsson

Anmälan gör du i formuläret nedan, senast den 31/3. Din anmälan är bindande och din plats bekräftas via mail. Information om medlemsavgifter finns på www.raadalensbk.se

Mer information om kursen samt betalningsuppgifter får du tillsammans med att din plats bekräftas.

Varmt välkomna!

Nybörjarkurs sara