Poängsystemet

Hej alla medlemmar i Råådalens brukshundsklubb,

Vi i styrelsen har valt att under 2017 pausa poängsystemet, det innebär att man inte kommer att få poäng för föreningens aktiviteter under 2017. Istället är tanken att vi skulle erbjuda våra engagerade medlemmar någon form av belöning som kommer utses av nästa års styrelse (som gärna tar emot förslag från medlemmarna). Dels kommer detta leda till minskande administrativa uppgifter för styrelsen och vi hoppas att det också leder till en ökad gemenskap inom klubben.

Den nuvarande styrelsen hoppas att medlemmarna kommer fortsätta vilja engagera sig i t.ex. tävlingar, städdagar, klubbtävlingar, styrelseuppdrag, hålla träningsgrupper eller som medhjälpare på kurser. För de som vill engagera sig mer i vår ideella förening men inte vet hur får ni gärna kontakta någon i styrelsen eller mig personligen. Vi hoppas att vi ska bli fler som engagerar oss för att undvika att bränna ut de eldsjälar som finns i föreningen.

Tack för allt ni gjort under 2016 och vi hoppas på ett ännu bättre 2017!

//Erika Elgström, Ordförande under 2016

erika_elgstrom@hotmail.com