Tävlingskurs agility 22/8-10/10

Kursen passar dig som har gått nybörjarkurs och fortsättningskurs. Hunden måste kunna alla hinder samt ha påbörjat kontaktfältsträning.

I kursen kommer vi att fokusera på banor och förarens positioner och förflyttningar. Förutom praktiska övningar kommer vi att prata en hel del om tävlingsreglerna och hundens hälsa. Vi kommer att arbeta med ett tävlingsinriktat tänk.

Instruktör Sara Björck

Kursen är på 8 tillfällen och kostar 800:- (plus ev medlemsavgift för dig som inte redan är medlem).

Begränsat antal platser, de som har gått fortsättningskurs under sommaren har förtur på platserna.

Datum: 22/8 29/8 5/9 12/9 19/9 26/9 3/10 10/10

Tid 17.30-21.00 (preliminär, exakt tid kommer ni få i ert bekräftelsemail.)

Anmälan sker via formuläret nedan, senast den 15/8. Efter detta datum kommer inga anmälningar tas emot. Ett mail kommer att skickas ut efter anmälningstiden gått ut, där finns information om ni fått plats på kursen. Varmt välkomna!

Saras kurs
Skickar