Stötta Råådalen

Vi behöver din hjälp!

Det har nog inte undgått någon att vi på Råådalen har drabbats av stöld. Natten till den 15’e juli stals en stor del av våra agilityhinder.

Vi arbetar ständigt för att kunna hålla en hinderpark som fungerar för tävlingsarrangemang, kurser och gemensamma träningar. Det som stals i helgen är värderat till ca 80 000 kr och stölden är ett stort bakslag för oss som klubb. En summa som tagit lång tid att få ihop. Förhoppningsvis täcker försäkringen en del, men det kommer fortfarande att saknas mycket.

Vill du vara med och stötta oss, så vi kan fortsätta att hålla igång vår klubb?
Swisha en valfri summa 123 629 1165 och märk bidraget “Insamling RBK”, eller scanna QR-koden.

Alla bidrag är välkomna.

Pengarna går direkt till inköp av agilityhinder. Eventuellt överskott kommer att gå till lås, larm mm.

Redan nu vill jag rikta ett stort tack till alla som engagerar sig i vår sak. Jag vet att det är många i hela Sverige som just nu gör mycket för att hjälpa oss.

//Råådalens styrelse gm Carina Fagerström, ordförande