Inofficiell agilitytävling

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något

Med den fruktansvärda situationen som pågår just nu i Ukraina är behovet av hjälpinsatser stort. Vi på Råådalens BK vill gärna göra något för att hjälpa till. Därför har vi beslutat att allt överskott från Examinationsracet oavkortat kommer att doneras till Röda Korsets insats i och runt Ukraina. Var med och hjälp oss att stötta!

Råådalens BK hälsar dig välkommen till inofficiell tävling!

Söndagen den 27 mars 2022 bjuder Råådalens BK in till en inofficiell tävling där vi examinerar vår nya tävlingsledare. Tävlingsbanorna kommer att hålla klass 1 nivå, 1 hopp- och 1 agilityklass. Tävlingen hålls utomhus på gräs samt döms och genomförs i enlighet med officiella regler. Deltagande hund måste vara minst 18 månader för att få lov att delta.

Tävlingsledare: Sara Björck
Examinerande tävlingsledare: Frida Pettersson
Domare: Vakant
Frågor: Sara Björck, agility@raadalensbk.se
Anmälan: sker via AGIDA www.agilitydata.se
Servering: Kiosken i klubbstugan kommer vara öppen.
Tält: Får sättas upp på anvisad plats tidigast kvällen innan.
Parkering: Vi har ont om parkeringsplatser, samåk gärna.
Tävlingsplats: Råådalens Brukshundklubb, Rausvägen 61, Helsingborg. Vägbeskrivning

Glöm inte vaccinationsintyg och medlemskort; stickkontroller kan förekomma!

Hjärtligt välkomna till Råådalens BK!