Officiell agilitytävling 26/9

Anmäl dig som funktionär till tävlingen här! Klubben bjuder på lunch eller fika, beroende på antalet starter 🙂

Vi välkomnar Råådalens medlemmar till en funkiskväll där vi tillsammans går igenom de funktionärsuppdrag som finns på en agilitytävling. Vill du lära dig mer är detta kvällen för dig, särskilt om agility inte är din huvudgren! Tillsammans är vi starkare än ensamma och ju fler som kan utföra de olika uppdragen, desto lättare och roligare blir det att arrangera tävling!

Anmäl dig till funkiskvällen via mejl, agility@raadalensbk.se, senast den 20 september. Givetvis bjuder vi på fika! Välkomna till en trevlig kväll i agilityns tecken!

Råådalen hälsar dig välkommen till dubbla klass 1-tävlingar den 26:e september. Tävlingen kommer att köras i block.

Domare: Magnus Andkvist och Nils Lindqvist

Tävlingsledare: Daniel Baltrock

Frågor: daniel.baltrock@gmail.com

Mätning av hundar: Behöver din hund mätas, maila agility@raadalensbk.se eller daniel.baltrock@gmail.com och meddela detta

Anmälan: Sker via Agilitydata

Servering: Kiosken i klubbstugan kommer att vara öppen

Tält: Får sättas upp på anvisad plats tidigast kvällen innan

Parkering: Vi har ont om parkeringsplatser; samåk gärna!

Tävlingsplats: Hitta hit

Glöm inte: Vaccinationsintyg, medlemskort, hund och ett glatt humör!

Hjärtligt välkomna!